Nimfette’s Weblog


I’m fine, thanks!
Martie 6, 2008, 11:14 am
Filed under: Uncategorized

 

Astia 2, 3 care ati inceput sa aruncati o geana pe blogu meu, mi-ati cerut sa mai scriu. Nu intelegeti? Faptul ca am renuntat e un semn bun. Sunt vindecata! Nu mai am de ce sa scriu despre cum ma intalnesc din greseala cu ea prin oras, sau despre cat e el de nesimtit pentru ca nici dupa 7 luni nu mi-a inapoiat banii…sau despre cum aud ca nici nu are de gand sa mi-i mai dea. Nu mai am de ce… Din ziua in care ne-am despartit nu am trimis UN sms, nu am dat UN telefon, nu am lasat UN comment. Am lasat oamenii sa-si traiasca iubirea. Dar ce? Asta inseamna ca m-au lasat si ei pe mine in pace??? NONONOOO…Da-i nene cu posturile in care arunci cu noroi in mine si da-i cu aluzii…De ce sa isi vada de fericirea lor cand puteau sa retraiasca in permanenta motivul pentru care se despartisera (eu!) ?

Nu. Nu mai am ce sa scriu. Sunt fericita acum. Imi e foarte bine alaturi de un barbat care stie cine sunt si ma apreciaza. E suficient.

9 comentarii so far
Lasă un comentariu

Good!
No fear, no distractions, the ability to let that wich does not matter truly slidee.

Comentariu de lascivuh

exactly, my friend!

Comentariu de nimfette

zi ne de noua poveste de dragoste 🙂 daca tot ai fani… 😀

Comentariu de yuppy iee

🙂 yuppi iee, este o poveste. e inca in „introducere”. cand ajung pe la cuprins, poate scriu despre ea.
fani?care?unde?

Comentariu de nimfette

domnisoara, tin sa va anunt ca imi place fantastic acest blog. mi-as dori o discutie pe YM. se poate?
(p.s. im not hitting on you!)

Comentariu de negatie

nu ma intereseaza relatii online de nici un fel.am amici destui.don’t take it personally.

Comentariu de nimfette

iarasi.. la obiect. fulgerator. in carne vie. ma intreb daca stii cat doare!?

Comentariu de rasarit

nu mai doare pe nimeni

Comentariu de nimfette

haha :))

nu prea inspirat, dar na

Comentariu de lascivuh




Lasă un răspuns

