Nimfette’s Weblog


Cand nu esti cu mine…
August 7, 2009, 9:01 pm
Filed under: Uncategorized

Imi amintesc cum ma strangi in brate dupa ce nu ne vedem mult timp…ma imbratisezi cu sufletul nu doar cu bratele.

Parca te vad cum razi si glumesti.

Aproape ca-ti simt buzele pe mana mea…

Imi aduc aminte cum ne-am cunoscut si prin cate am trecut de atunci pana acum.

Te vreau, te vreau acum, te vreau transpirat, te vreau cu orele, te vreau in hotelul nostru cu tavane inalte si cu oglinda aproape de pat, te vreaaaaau!

Mi se face dor de toate glumitele noastre.

Incerc sa uit, si aproape ca reusesc de fiecare data, certurile noastre.

Vreau sa citesc „Maestrul si Margareta”, dar nu o cumpar ptr ca stiu ca vrei sa mi-o daruiesti tu.

…imi vine sa urlu de dor.

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

